Роль сім’ї у розвитку мовлення дітей




1. Розмовляйте з малюком якомога більше. Ваша мова повинна бути граматично правильною, вимовляйте всі слова так, як потрібно, бо вживання “дитячої” мови зашкодить формуванню “нормальної” мови дитини. 2. Будьте уважними до того, що намагається сказати вам малюк. Вислуховуйте його та давайте відповіді на усі запитання. Це – запорука успішного подальшого розвитку не лише уміння розмовляти,…
Дитину з нормальним мовним розвитком радять показати логопеду в 5 років, коли закінчується формування звукової сторони мови. Але якщо ви помітили, що ваш малюк говорить гірше однолітків, ковтає звуки або вимовляє їх неправильно, що у нього дуже бідний словниковий запас або він почав заїкатися, не відкладайте візит до фахівця! Привід для занепокоєння Звертати увагу на…
Повтори за мною Кінцем олівця вистучіть по столу певний ритм. Ритмічна фраза має бути короткою та чіткою. Запропонуйте дитині повторити ритм Що змінилося? Розкладіть на столі 5-6 предметів, які не пов’язані між собою, які неможливо згрупувати: м’ячик, книга, тарілка, молоток,груша, вазочка. Запропонуйте дитині запам’ятати, що де лежить. Коли дитина відвернеться, поміняйте місцями 2-3 предмети, а…
1. Під час розмови завжди дивись в обличчя співрозмовника, це допоможе тобі говорити сміливо і впевнено. 2. Пам’ятай, що завжди і скрізь потрібно говорити спокійно, плавно, повільно. З. Не поспішай з відповіддю! Спочатку про себе вимови відповідь. 4. Говори голосно ,чітко, виразно! 5. Говори на видиху. Повітря використовуй ,в основному, на голосні звуки. 6. Короткі…
Мова дорослих – приклад для дітей. Успіх мовленнєвого розвитку дитини насамперед залежить від мови дорослих, які її оточують з раннього дитинства. Малюк навчається говорити завдяки слуху і здібності до наслідування. Відомо, що дитина дошкільного віку легко наслідує неправильну вимову дорослих, переймає місцеву говірку, діалектизми. Причинами помилок в мові дорослих є вплив діалектного оточення і невміння …
Шановні батьки, Ви повинні орієнтуватися у вікових нормах розвитку всіх компонентів мовлення ( звуковимови, лексики, граматики, фонематичних процесів), щоб вчасно допомогти своїй дитині і у разі потреби звернутися до логопеда ще до навчання дитини у школі. Причини мовних порушень: