Роль сім’ї у розвитку мовлення дітей




1. Дитина має бути готовою до роботи, тому що її свідоме бажання виправити звуки має велике значення. 2. При виправленні певного звуку не звертайте увагу на інші спотворені звуки. 3. Матеріал має відпрацьовуватися послідовно, а не вибірково. Пропуски окремих етапів роботи впливають на якість виправлення вад мовлення. 4. Перехід від одного етапу до наступного відбувається…
Мова дорослих – приклад для дітей. Успіх мовленнєвого розвитку дитини насамперед залежить від мови дорослих, які її оточують з раннього дитинства. Малюк навчається говорити завдяки слуху і здібності до наслідування. Відомо, що дитина дошкільного віку легко наслідує неправильну вимову дорослих, переймає місцеву говірку, діалектизми. Причинами помилок в мові дорослих є вплив діалектного оточення і невміння …
МОВА – невичерпне джерело розумового розвитку дитини, скарбниця всіх знань. К.Д. Ушинський образно назвав рідну мову народним педагогом, наставником і вихователем. Слово виховує, навчає і розвиває дитину. Під впливом мови вдосконалюються її почуття, сприймання, збагачуються знання про оточуючий світ. Важлива роль у формуванні особистості дитини, зокрема розвитку її мови, належить сім’ї. Адже перші слова, перші…
1. Як відбувалась вагітність і пологи, чи не супроводжувались вони ускладненнями. 2. Як відбувався фізичний розвиток дитини у перший рік життя. 3. Як розвивалось мовлення дитини (гуління, лепет, перші слова, фрази). 4. Чи не перенесла дитина якесь захворювання, травму. 5. Якими були умови її виховання, чи не спостерігались порушення мовлення у людей з близького оточення…
ДНІ ТИЖНЯ Вранці ми із добрим ділом привітали… (понеділок).Ніченька минула скоро, – трудовий іде… (вівторок).Спритна, вміла, молода вже настала… (середа).Йде четвертий день тепер, називається… (четвер).Діло добре ладиться, як настала… (п’ятниця).Вдома скрізь кипить робота, як почався день… (субота).А субота з хлібом-сіллю привела сестру… (неділю).Ось і тижневі кінець. Хто трудився – … (молодець). ХВИЛІ Ти до моря…
ШАНОВНІ БАТЬКИ!Для того, щоб попередити різноманітні недоліки у звуковикові необхідна велика профілактична робота з боку дорослих, які оточують дитину в сім’ї, в ДНЗ.1. Стежте, щоб мовлення оточуючих було неквапним, плавним, правильним і чітким.2. Звертайте увагу на те, щоб дитина говорила, достатньо широко відкриваючи рот, не поспішаючи і не дуже голосно.3. Не допускайте прискореного мовлення дітей….