Звіт роботи музичного керівника ЗДО «Малятко» молодших та середніх груп Олени Шушвар
Педагогічна робота з молодшими та середніми групами відбувалася за наступним змістом :
1.Слухання музики:
Виховувати у дитини позитивне емоційне переживання музики, бажання слухати й помічати зміни у її звучанні. Використовуючи звуки та музичні інструменти, підводити дітей до розуміння, що музика виражає різні настрої, почуття, зображає явища природи. Ознайомлювати з творами народної та класичної музики. Вчити розрізняти на слух контрастну динаміку звучання (тихо – голосно), тембр музичних інструментів та музичних іграшок.
2. Співи:
Вчити співати протяжно, злагоджено, без напруження, починати і закінчувати спів одночасно, за жестом музичного керівника, підлаштовуючи свій голос до заданого звука дорослого. Вчити запам’ятовувати та впізнавати невеликі музичні твори.
3.Музично-ритмічні рухи:
Розвивати ритмічний слух; вміння рухатися ритмічно, правильно відображаючи ритм і темп музики, її початок і зміни настрою. Вчити бігати, легко підскакувати, виконувати образні рухи (зайчик, коник, пташка тощо); виконувати рухи з атрибутами, зі зміною музики змінювати рухи: “пружинка”, притупування однією та двома ногами, плескання в долоні, повертання кистями рук “веселі ручки”, кружляння по одному та парами; танцювати, виконуючи названі танцювальні рухи. Вчити драматизувати українські народні пісні, ігри, водити хороводи.
Перелік музичного репертуару :
Слухання /співи:
«Цьом » Н. Май , «Янголята » Ю . Воронюк ; «Зимонько прощавай »Н. Козій ; «Весна прийшла у рідний край » Т.Ігнатенко , « Ку-ку ,чути в ліску » сл. С Воробкевич , муз. А.Вахнянин; «Там на Україні »А.Попова, «Пісня для матусі» Н.Май ; «Заспіваймо пісню за Україну » О.Пономарьов ; «Виглядаєм сонечко » Н.Май. «Пасочка » А.Немшилова; «Мама -ластівка » Н.Май; «Молитва за Україну»Н.Багмут; «Веселка » Н.Май , «Я малюю»З.Красуляк;» «Ми разом» сл.П.Пігуль ,муз .О.Олійник; « Ми Українці»І.Сваричевич ; «Любіть Україну »Н.Май. «Ой ,у лузі червона калина »; «Гімн України ».
Музично -ритмічні рухи:
Народні ігри: «Дріхман» ;«Журавель» ;«Баба паски пече» ; «Горобчик » «Царівна », «Грушка»; «Ой, чик ,чик» ; «Зозулька » ; «Горох»; «Ой ,на горі льон ».
Руханки : «Бугі -вугі » ; «Янголята » ; флешмоб «Моя Україна» ; «Разом ми сила».
Танці : «Ціпоньки » ; « Струмочок » ; «Веснянка» ; «Ой, лопнув обруч».
Показники компетентності дитини: – під час слухання музичних творів орієнтується в характері мелодії настрої; – розрізняє контрастну динаміку звучання, тембр музичних іграшок та інструментів; – співає нескладні пісні, володіючи навичками розподілу дихання; – намагається співати злагоджено, протяжно; – рухається правильно, відображаючи ритм і темп музики; – виконує рухи з атрибутами та образні рухи; – танцює, виконуючи танцювальні рухи: «пружинка», притупування однією та обома ногами, плескання в долоні, кружляння по одному та парами, «веселі ручки»; – проявляє фантазію під час виконання танцювальних рухів; – бере участь у музичній грі-драматизації на тему українських народних пісень, ігор; – охоче водить хороводи.