Річний звіт музичного керівника ЗДО “Малятко” Чумаченко В.О.
Річний звіт музичного керівника ЗДО “Малятко” Чумаченко В.О.
за 2023-2024 навчальний рік
У 2023-2024 навчальному році регулярно проводила навчально-виховний процес з музичного виховання. У всіх вікових групах заняття проводились відповідно до розкладу – два рази на тиждень, були витримані по часу та відповідали освітній програмі «Дитина».
Мета моїх занять: зацікавити дітей до музики за допомогою звучання музичних творів, підвищувати працездатність дихальної, м’язової систем організму; виховувати любов та інтерес до музики; збагачувати музичні враження дітей; знайомити з найпростішими музичними поняттями; розвивати сенсорні здібності, почуття ритму; навчати елементарним співочим і руховим навичкам.
Під час навчального року діти займалися за такими розділами:
– Слухання музичних творів.
– Спів та пісенна творчість.
– Музично-ритмічні рухи.
– Танці.
– Ігри та хороводи.
– Гра на дитячих інструментах.
Протягом 2023-2024 навчального року у ЗДО “Малятко” мною були проведені:
Свята та розваги:
– осені: «День знань», «День дошкілля», «День народження садочка», “День Осені”, тощо;
– зими: “Різдвяна історія” «Новорічні свята», «День Соборності” тощо;
– весни: “Весняна казка”, «Великодня казка”, «Випускний», “Твій друг-дорожній рух”.
У 2023-2024 н.р. підвищила кваліфікацію в Навчально-науковому інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації в УДУ ім. М. Драгоманова
та протягом року відвідувала заняття колег по обміну досвідом.
На наступний 2024-2025 навчальний рік ставлю такі завдання:
– Ознайомитися з іншими парціальними програмами
– Знайомитися з новими педагогічними технологіями через навчальні видання та Інтернет.
– Вдосконалювати знання сучасного змісту дошкільної освіти вихованців у галузі музичного виховання.
– Знайомитися з новими формами, методами і прийомами навчання.
– Організувати роботу з обдарованими дітьми і брати участь у музичних конкурсах.
– Відвідувати заняття колег і брати участь в обміні досвідом.
– Впроваджувати в освітній процес ІКТ технології.