Моніторинг якості освіти: психологічна готовність старших дошкільників до навчання у школі

З метою стимулювання якості навчального процесу відповідно до календарного плану в ЗДО «Малятко» проходить моніторинг рівня компетенцій вихованців ЗДО усіх груп.

Моніторинговий підхід дає можливість одержати вірогідну інформацію в необхідний час та відповідає на питання «Чому саме такий рівень навчальних досягнень і як можна результат зробити кращим?». Визначивши фактори, які позитивно чи негативно впливають на результативність, в навчально-виховний процес впроваджуються необхідні педагогічні інновації чи вдосконалюються уже існуючі.

На фото проведення практичним психологом I етапу діагностики психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. До Вашої уваги діагностика функціональної готовності дитини до школи в умовах асинхронного навчання:

Схожі записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *