Лікувальна фізична культура 

Вчительреабілітолог впродовж навчального року надає комплексну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, впливаючи на моторну сферу та фізичний розвиток дітей, у яких порушена функція опорно-рухового апарату, а також сприяє максимально можливому розвитку (фізичному, моторному тощо, підтримує та відновлює втрачені або послаблені рухові функції.

Метою роботи вчителя -реабілітолога у закладі є:

  • визначення особливих освітніх потреб дитини, її сильних сторін;
  • сприяти формуванню правильних рухових стереотипів на всіх етапах розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

     Під час індивідуальних занять з дітьми вчитель-реабілітолог працює над формуванням основних рухових функцій дітей відповідно до онтогенетичного розвитку, сприяє створенню відповідних умов для розвитку дитини в домашньому середовищі. Спрямовує зусилля на пригнічення впливу патологічних процесів та нормалізацію м’язового тонусу дітей з особливими освітніми потребами.

Після проведення обстеження основних рухових навиків та відповідно до рекомендацій інклюзивно – ресурсного центру вчитель – реабілітолог складає програму корекційних занять, за основу якої бере програми МОН для дітей з ООП.

Програма реалізовується шляхом:

Вчитель – реабілітолог для кожної дитини підбирає індивідуальні комплекси вправ в залежності від тяжкості ураження і форми захворювання. Шляхи реалізації реабілітаційного втручання залежать від індивідуальних можливостей та потреб дитини.

Завдання фізичної реабілітації:

  • забезпечення психічного та фізичного благополуччя;
  • формування необхідних навичок і умінь дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей;
  • створення умов, за яких реалізуються потреби дітей;
  • розвиток фізичних якостей;
  • зміцнення та охорона здоров’я дітей.

     Щоб уникнути подальших негативних змін у здоров’ї дитини, рухова активність для дітей з особливими освітніми потребами вкрай необхідна. Правильне фізичне виховання дітей зміцнює і загартовує організм, підвищує резистентність до впливу негативних факторів навколишнього середовища, є найбільш ефективним засобом неспецифічної профілактики і найважливішим стимулятором гармонійного росту і розвитку дитини з ООП.

Схожі записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *